Toymods Car Club
www.toymods.org.au
F.A.Q. F.A.Q.    Register Register    Login Login    Home Home
Members Members    Search Search
Toymods » Tech & Conversions » greddy piggy back system or keep going with mine????

Show: Today's Posts  :: Show Polls 
Email to friend 
Return to the default flat view Create a new topic Submit Reply
AuthorTopic
fudge1987
Regular

Registered:
June 2004
greddy piggy back system or keep going with mine???? Mon, 01 November 2004 13:05 Go to previous message
i have just bought all the loom with the sensors and everything attached to them, i will have to buy injectors, crank angle sensor, fuel pump, fuel regulator and coil pack to complete my 4a-ge to 4a-gte conversion... i have just realised i can get a "piggy back" fuel-air mapping system from greddy for about the same price i have already spent, saving myself more money if i buy the piggy back system. is this a good idea, should i sell everything i dont need and get the system or is it not good and should i continue getting injectors and sensors till they are all there??????????
  Send a private message to this user    

SubjectPosterDate
Read Message   greddy piggy back system or keep going with mine????  fudge1987Mon, 01 November 2004 13:05
Read Message   Re: greddy piggy back system or keep going with mine???? CrUZsidaTue, 02 November 2004 08:09
Read Message   Re: greddy piggy back system or keep going with mine???? Green_s13Tue, 02 November 2004 23:36
Read Message   Re: greddy piggy back system or keep going with mine???? fudge1987Wed, 03 November 2004 00:25
Read Message   Re: greddy piggy back system or keep going with mine???? sideshowWed, 03 November 2004 01:22
Previous Topic:How to get and fit 8-way shockers to an ae-86 (with pics)
Next Topic:Comparison of different factory intercoolers - Autospeed article

Goto Forum:
-=] Back to Top [=-

Current Time: Sat Aug 2 17:01:37 UTC 2025

Total time taken to generate the page: 0.0034029483795166 seconds

Bandwidth utilization bar

.:: Contact :: Home ::.